8.05.2013

nowe spodnie

Dziecko zdominowało mi ostatnio bloga. Kupiłam rok temu fajne spodnie w lumpku w stylu lat 70'. Niestety, były źle zszyte [prawdopodobnie złymi igłami] i materiał był na szwach bardzo zniszczony. Szkoda było je wywalać, bo bardzo spodobał mi się wzór na materiale. I tak powstała zminiaturyzowana wersja tych spodni!

My baby has dominated my blog. Last year in sh I bought trousers like the 70's style. Unfortunately, the trousers were hardly destroyed on stiches [probabely they were sewn up by wrong needles]. I did't want to throw them away because of a pattern on the fabric. So here we have a mini version of those trousers.
Na koniec wrzucam poprzednie Majki spodnie z kotką Józią. Następnym razem będą moje zdjęcia, bo udało mi się skończyć jedną niedokończoną sukienkę, gdyż biorę udział w akcji UFOBUSTERS i prawie uszyłam inną kiecuszkę z ostatniej Burdy.

And at the last I'm gonna show the trousers I've sewn lately for Maja. The pic is with a cat Josephine. Next time I will show my pics. I've got two dresses, the first one is my finished project for UFOBUSTERS action and the second one is almost finished project from Burda Style 5/2013.