11.01.2013

dlaczego ja?

Dzisiaj miałam pisać o czymś zupełnie innym, no ale co się odwlecze to nie uciecze. Rano dostałam od Kasi B. wyróżnienie. O co chodzi z tymi wyróżnieniami - nie wnikam, chyba nie jestem zbyt dobra w te klocki. Z grubsza chodzi o to, że zostałam nominowana, bla bla bla, mam odpowiedzieć na jedenaście pytań i dać kolejnych jedenaście jedenastu osobom. I tak też zamierzam zrobić, ten pierwszy i ostatni raz. Odpowiadam:

1. Pies czy kot?
kot

2. Poranne wstawanie czy długie wylegiwanie?
zdecydowanie długie wylegiwanie

3. Do obiadu: cola czy domowy kompot?
cola

4. Schabowy czy mielony?
nie jem mięsa w ogóle, ale jakbym miała wybierać z sojwych substytutów to chyba mielone

5. Siłownia czy aerobik?
siłka

6. Ulubiony kolor?
żółty, chociaż ostatnio kocham się w różu

7. Samochód z manualną czy automatyczną skrzynią biegów?
bez różnicy

8. Kawa z mlekiem czy bez?
bez

9. Obcasy czy "płaskie" buty?
płaskie

10. Zima czy lato?
lato

11. Czapka czy kaptur?
czapka

No to teraz ja nominuję:
kOMbiNAtoRniA
Izabellart
Pestka Studio
Monisiowe DIY
Pracownie Krawiecka Żanety Żyrafko
Szafa inspiracji

I dziewczyny tutaj macie pytania:

1. Michał Wiśniewski czy Jacek Stachursky?
2. Beknąć na cebulowo czy puścić głośnego bąka?
3. Ona tańczy dla mnie Weekendu czy Here I go again Mandaryny?
4. Wstajesz rano z łóżka, idziesz do łazienki, patrzysz w lustro.. i co chciałabyś zobaczyć: zarośniętą twarz czy zarośniętą klatę?
5. Połamany paznokieć czy wielgaśne oczko w rajstopach?
6. Imię dla dziecka: Kleofas czy Bazyl?
7. Ciepła wódka czy rozgazowane piwo?
8. Emo czy hipsterzy?
9. Trząść się z zimna czy ze strachu?
10. Zmywanie naczyń czy odkurzanie?
11. Połamany nos czy wybity ząb?

Nie musicie podawać dalej ani odpowiadać na te pytania.. chyba że macie na to ochotę. Tak czy siak życzę udanej zabawy!