13.06.2013

znowu osioł, a może zebra


Po pierwszej bluzie z osłem powstały kolejne. Wynika to poniekąd z potrzeby - czyste dziecko to dziwne dziecko, moje od czasu do czasu lubi się pobrudzić. Dlatego żeby było pod ręką coś na nieco chłodniejszy dzień do piaskownicy albo do biegania po podwórku powstały kolejne bluzy, a że motyw z osłem bardzo mi się spodobał, to i te są z osłami. Granatowa bluza z niewykończonymi brzegami jest drugą, od poprzedniej różni się nieco innym motywem na osiołku. Rękawy są trochę długie ale to celowy zabieg. Kiedy się pobrudzą, a brudzą się w pierwszej kolejności, wystarczy podwinąć i jest jeszcze bardziej luzacko.

When I had sewn a blouse for my daughter with a donkey theme I knew I had to sew another one and another and another... Maja is a normal child who gets dirty every day in common. So it's important to have some clothes to change when she plays in a sandpit or runs over the backyard. The sleeves are a little bit too long but this is what I wanted. They are getting dirty as the first so then Maja could tuck them. Easy, isn't it?
Aaaa, no i mam fanpage na fejsie, jestem ciemna ale może małymi kroczkami dojdę co i jak. Dzięki Liliano!!!