17.06.2013

wiosking weekendowy, czyli jak odkryłam koło


Długo się wzbraniałam przed kołem. Materiał, którego użyłam do uszycia niniejszej spódnicy, jest dość lekki, więc i wiatru silnego nie potrzeba, żeby spódnica tańczyła na wietrze. Dochodząc do sedna, osoby parkujące w sobotę pod tesco w Łukowie miały okazję kilkakrotnie podziwiać moje bokserki. Mimo uroku koła pozostanę fanką półkloszy, zdecydowanie łatwiej to to opanować i wygląda równie ładnie.

I was shying away from a circle skirt for a long time [and I was absolutely right!]. Material I used is quite light so it's dancing even on a breeze. And the conclusion is: people who were parking their cars next to tesco in Łuków could see my boxer shorts many times. I couldn't hold it down! The circle skirt looks absolutely adorable but I'm still a fan of a half circle. It's much more easier to restrain it and also looks good.