1.03.2013

kwiatki bratki

Ja też uszyłam bluzkę 136A z Burdy 11/2012. Najpierw uszyłam mamie [kiedyś może pokażę], a teraz jej koleżance. Koleżanka zażyczyla sobie mały dekolt i mi ta wersja bardzo się podoba. Materiał jest cudowny! Został kupiony na allegro w sklepie Bławatek, mają tam fantastyczne tkaniny, jak malowane. I zaplanowałam sobie już na podstawie tego wykroju, właśnie ze zmniejszonym dekoltem, sukienkę na lato. Będzie idealna! Bluzka już powędrowała do właścicielki.
Przy okazji chcę się pochwalić. Nie łażę po ciuchach bo to dla mnie strata czasu. I chociaż lubię czasami poszperać to myśl, że jedno wyjście to godzina wyjęta z życia, skutecznie powstrzymuje mnie przed łażeniem po second handach. No ale chyba zmienię przyzwyczajenia. Dzisiaj, przy okazji załatwiania spraw urzędowych, zajrzałam na chwilkę do lumpa, oczywiście od razu pomaszerowałam do działu z pościelą. A tam moim oczom ukazało się cudne, dwumetrowe płótno! No kto by go nie wziął?
Aaaaa no i przy okazji, jakby ktoś chciał wygrać wydmuszkę z jajka strusia afrykańskiego, to w lewym górnym rogu jest link do mojego candy. A jakby ktoś chciał kupić taką wydmuszkę za 25zł albo nawet dziesięć wydmuszek, to piszcie.