15.12.2012

ja the winner of czaderska torba

WYGRAŁAM!!!!!!!!! Wczoraj przyszedł listonosz z ogromnym pudłem. Uwielbiam, kiedy przychodzi! Czem prędzej zdarłam z pudła wszystkie zabezpieczenia i moim oczom ukazała się pięknie zapakowana torba. Kiedy ją rozpakowałam byłam jeszcze bardziej zachwycona, niż kiedy dowiedziałam się, że wygrałam. Torba od Kasi jest sto razy fajniejsza niż na zdjęciach, i niech żałuje każdy kto jej nie wygrał. Nie zaszalałam z fotkami bo dzisiaj ciemnica nawet na dworze, ale w praktyce torba się sprawdza doskonale. Zmieścił się w niej chleb, 2 masła, 2 czekolady i śmietana, no i był luz. Kasia szyje babskie torby: duże, pojemne, no i ładne. 
Z powodu dzisiejszej aury nie dam też fotek Majki w polarowej bluzie. A szkoda bo bluza fajna. Może jutro będzie jaśniej to wrzucę. Póki co sama bluza: