15.08.2013

podaj definicję starej baby

Eeee? Kim jest stara baba i jaki przedział wiekowy obejmuje? Mój chłop nie doprecyzował co miał na myśli. A chodziło o materiał, a właściwie wzór na materiale, z którego uszyłam tę sukienkę - absolutnie się z tym nie zgadzam. Z określeniem "stara baba" też nie.

Mieliśmy niedawno niezaplanowane wesele. A właściwie to zaplanowane, ale nie przez nas. Sukienka wisiała na wieszaku i czekała na wykończenie, więc się sprężyłam i ją skończyłam, w końcu wczymś trzeba tańczyć do discopolowych kawałków. Powstała z innej sukienki, kilka rozmiarów za dużej, którą kupiłam w sh. Materiał mnie oczarował, było go mnóstwo [w całym kawałku, bez żadnych szwów, z przodu i z tyłu], i musiałam ją kupić. Później w głowie zrodził się plan sukienki z odkrytymi plecami, żeby ostatecznie jednak te plecy odrobinę zakryć bo trochę całość nie trzymała się kupy.


Dół wykończyłam koronkową taśmą i uważam, że był to strzał w dziesiątkę, bo sukienka dzięki niej wygląda niebanalnie.


Drodzy pasażerowie z tyłu, pamiętajcie, zawsze zapinajcie pasy!